Thursday 4 October 2012

no need to be enemies ..

hye , Assalamualaikum..

PUUUHHH ! ha ,amek ~ hehe , bukan nak jampi  .. dah lame tak update blog nie ,
dah lame tak usha blog nie --' alasannya BUSY ! BUSY !  hehe ..  okay lahh , nak share cite la siked ,
hmm , nak tau tak , someone tu dah BLOCK  aku kat fb .. hmm , aku tak tau pun ape salah aku kat dia ,
sampai dia nak block aku macam tuh ! hm , tak pa laaa . aku gurau je pun ngn diaaa . pasai paa nak
amik bnde nie sbg bnde yang serius ? no need laa , aku taknak bermusuh , tapi cara diaa , macam 
nak bermusuh ngn aku .. aku pun taktau kenapaa ? maybe aku yang salah kott .. 
dari KAWAN bertukar  MUSUH .. Ohhh my god~ apa sudah jadi ??? 
lau diaa xnak kawan aku pun  jngan la buad aku macam nie .. ptut kah ?
tak paa laa, biar lahh dia .. aku doakan dia berjaya dalam Exam yang bakal dia amek 
tak lama lagy nie --'

#maafkan saya jika saya buat slah kat awakk (: tak perlu laa nak bermusuh rite ?

No comments:

Post a Comment